Temat: Gdyby można było ...
Dzień dobry.
Dzisiaj pomijamy edukację polonistyczną, bo piszecie diagnozę z j. polskiego.
Rozwiążcie w zeszycie do matematyki zadania powtórkowe z matematyki. To przygotowanie do jutrzejszej diagnozy.
Zadanie 1
Odkryj zasadę, według której zapisane są liczby. Wpisz brakujące liczby.
4, 8, 12, 16, .... , .... , .... , ....
77, 73, 69, 65, .... , .... , .... , ....
Zadanie 2
Po lewej stronie wpisz liczbę o 5 mniejszą, a po prawej o 5 większą.
.... , 22 , ....
.... , 37 , ....
.... , 44 , ....
Zadanie 3
Przepisz liczby i podkreśl na czerwono liczby większe od 34.
12, 35, 44, 32, 23, 43, 54, 33
Przepisz liczby i podkreśl podkreśl na zielono liczby mniejsze od 32.
22, 33, 23, 35, 53, 12, 31, 34
Zadanie 4
Oblicz i sprawdź wyniki za pomocą mnożenia.
24:4= 6, bo 6𑁦4=24
30:5=..., bo
42:6=..., bo
50:5=..., bo
15:4=..., bo
Zadanie 5
100cm = 1 m
Ile centymetrów brakuje do 1 metra?
25cm+25cm+....cm = 1m
30cm+29cm+....cm = 1m
12cm+....cm+50cm = 1m
....cm+35cm+35cm = 1m
Zadanie 6
Rozwiąż zadanie. Zapisz obliczenia i odpowiedź.
W klasie II a jest 14 uczniów, a w klasie III jest o 9 uczniów więcej. Ilu uczniów razem jest w klasie II a i III?
Zadanie 7
Zapisz godziny dwoma sposobami.
1.00 lub 13.00
........ lub ........
....... lub ......
Zadanie 8
Odczytaj informację o godzinach, w jakich otwarty jest sklep. Odpowiedz na pytania.
Ile godzin otwarty jest sklep w środę?Ile godzin otwarty jest sklep w sobotę?
W- f
Przysiad - kliknij ...
Do zobaczenia o 18.00💚
Dzień dobry! Zastanawiam się czy zadanie 6 jest zmyślone, czy tak
OdpowiedzUsuńjest w naszej szkole?
Wiktor