środa, 24 czerwca 2020

25 czerwca 2020r.

25 czerwca 2020r.
Temat: Nadszedł czas pożegnań.

Dzień dobry.
To nasze ostatnie zajęcia w roku szkolnym 2019/20.
Napisałam do Was list.

                                                                    Galewice, 25 czerwca 2020 r.

Drogie Dzieci!
Nadszedł upragniony koniec roku. Rok bardzo trudny dla wszystkich, dla Was, Rodziców i Nauczycieli. Na początku chcę Was przeprosić.
Przepraszam ...
- za to, że czasami wymagałam zbyt wiele,
- za to, że czasami wymagałam za mało,
- za to czego zabrakło i czego było za wiele,
- za "zjedzone" litery, przecinki, kropki...,
- za niedziałające linki,
- za pomyłki w numerach ćwiczeń,
- za ...
A teraz Wam podziękuję.
Dziękuję ...
- za to, że tak aktywnie braliście udział w nauczaniu zdalnym,
- za dziesiątki przesłanych zdjęć Waszych prac,
- za filmy, na których śpiewaliście, ćwiczyliście, tańczyliście, czytaliście ...
- za Waszą wyrozumiałość i cierpliwość do mnie,
- za Waszą kreatywność i pomysły,
- za to, że zawsze mogłam na Was liczyć,
- za to, że jesteście weseli i zawsze się uśmiechacie,
- za to, że mnie nie usuwaliście ze Skypa,
- i za to, że tacy jesteście,
 Każdy z Was jest inny, ale wartościowy. Pamiętajcie, każdy z Was ...
Może.
Potrafi.
Da radę.
Wierzę, że spotkamy się we wrześniu i nadrobimy wszystko, co nam umknęło: mecze, tańce i śpiewy, zajęcia plastyczne...

Życzę Wam wspaniałych wakacji, z dala od komputerów, tabletów i telefonów. Dbajcie o Siebie i Swoich najbliższych. Pamiętajcie o zasadach bezpieczeństwa.
Pozdrawiam Was serdecznie.
                                                                                                  Wychowawczyni






 


1 komentarz:

  1. Filip z rodzicami również bardzo dziękuje za cały rok szkolny i życzymy dużo zdrowia i radości na wakacje. Mamy nadzieję do zobaczenia we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń